Ne. Jei jums reikalinga sąskaita kita valiuta, jūs turite atsidaryti naują sąskaitą.
Lėšų persivedimas iš jūsų sąskaitų yra apsaugotas naudojant įvairius patvirtinimo būdus. Tarp kurių yra šie:
Šie būdai yra taikomi siekiant maksimaliai padidinti persivedimo operacijų saugumą jūsų Asmeniniame Kabinete.
Eikite į "Sąskaitos" skiltį jūsų Asmeniniame Kabinete ir paspauskite "Pakeisti sąskaitos svertą".
Svertas gali būti pakeistas tik tada, jei paskyroje nėra jokių atvirų pozicijų.
Jūsų Asmeniniame Kabinete "Sąskaitos" skiltyje paspauskite "Pakeisti sąskaitos slaptažodį".
Norėdami pakeisti slaptažodį, turite įvesti naują slaptažodį bei jį patvirtinti.
Jūsų Asmeniniame Kabinete "Profilis" skiltyje paspauskite "Pakeisti asmeninio kabineto slaptažodį".
Norėdami pakeisti slaptažodį, turite įvesti naują slaptažodį bei jį patvirtinti.
Savo el. pašto adresą galite bet kuriuo metu pakeisti savo Asmeninio Kabineto "Mano Profilis" puslapyje.
Norėdami pakeisti asmeninę informaciją, nurodytą jūsų Asmeniniame Kabinete, turite susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo centru.
Jei ankstesnis telefono numeris nėra prieinamas šiuo metu, jį pakeisti galite tik susisiekę su Klientų aptarnavimo centru.
Savo elektroninio pašto adresą galite pakeisti savo Asmeniniame Kabinete] "Mano profilis" skiltyje.
Jūsų el. pašto adresas naudojamas prisijungimui prie savo Asmeninio Kabineto. El. pašto patvirtinimas reikalingas siekiant suteikti papildomą jūsų asmeninių duomenų ir lėšų apsaugą.
El. pašto patvirtinimas taip pat yra klientų patvirtinimo proceso dalis.
Taip, galima. Norėdami Asmeniniame Kabinete užregistruoti juridinį asmenį, turite:
1. Užsiregistruoti Narių Zonoje naudodami asmeninę, žmogaus valdančio paskyrą, informaciją.
2. Išsiųsti visų reikalingų patvirtinimui dokumentų kopijas į [email protected]
Dokumentų, reikalaujamų iš juridinio asmens, sąrašas:
Prašome įsidėmėti, jog:
Jei "Asmeninis Kabinetas" yra užregistruotas fizinio asmens bei į prekybos sąskaitą, pridėtą prie šios paskyros, anksčiau fizinio asmens buvo įnešta lėšų, ši paskyra negali įgyti "Verslo sąskaitos" statuso. Prašome užregistruoti naują Asmeninį Kabinetą juridiniam asmeniui ir iš jos išsiųsti prašymo formą.
Tais atvejais, kai tiesioginis/neatidėliotinas bei pagrindinis akcininkas yra kitas juridinis asmuo, Įmonė turi patikrinti fizinių asmenų, kurie yra faktiškieji savininkai ir/arba kontroliuoja kitą juridinį asmenį, nuosavybės struktūrą ir tapatybę, remiantis aukščiau nurodytais dokumentais.
Kartu su originalais, visi dokumentai, turi būti išversti į anglų kalbą bei notariškai pasirašyti ir užantspauduoti.
Norėdami užregistruoti Asmeninį Kabinetą, turite užpildyti registracijos formą, kurią galite rasti paspaudę šią nuorodą.
Asmeninis Kabinetas yra kliento asmeninė erdvė RoboMarkets svetainėje. Tai jums leidžia:
Eikite į savo Asmeninio Kabineto "Aktyviųjų pranešimų prenumerata" puslapį.
Čia galite pasirinkti įjungti ar išjungti aktyviuosius pranešimus, siunčiamus į MetaTrader 5 MetaQuotes mobiliąją aplikaciją.
Mūsų konsultantas netrukus atsakys į jūsų klausimą.