Žemiau pateiktos instrukcijos apibūdina prisijungimą prie jūsų paskyrų MetaTrader 4/5 terminaluose.
Sėkmingai prisijungus, dešiniajame apatiniame kampe esantis indikatorius rodys greitį.
Negalite prisijungti prie savo sąskaitos? Išbandykite mūsų instrukciją ->
Jei įdiegimo metu kiltų kokių nors problemų, galite gauti pagalbą susisiekdami su mūsų Gyva Pagalba.
RoboForex-Demo | mt4-demo-dc1.roboforex.com |
RoboForex-DemoPro | mt4-demopro-dc1.roboforex.com |
RoboForex-ECN | mt4-ecn-dc1.roboforex.com |
RoboForex-Prime | mt4-prime-dc1.roboforex.com |
RoboForex-Pro-2 | mt4-ps2-dc1.roboforex.com |
RoboForex-Pro | mt4-ps-dc1.roboforex.com |
RoboForex-ProCent | mt4-pc-dc1.roboforex.com |
RoboForex-ProCent-2 | mt4-pc2-dc1.roboforex.com |
RoboForex-ProCent-3 | mt4-pc3-dc1.roboforex.com |
RoboForex-ProCent-4 | mt4-pc4-dc1.roboforex.com |
RoboForex-Pro | mt5-dc1.roboforex.com |
RoboForex-ECN | mt5ecn-dc1.roboforex.com |
Viena iš „Nėra ryšio“ priežasčių yra blogas naudotojo interneto ryšis ar problemos su serveriu.
Rekomenduojami sprendimai:
Jei nei vienas iš aukščiau nurodytų žingsnių problemos neišsprendžia, susisiekite su mūsų Pagalba Internetu.
Mūsų konsultantas netrukus atsakys į jūsų klausimą.