Asmeninis Kabinetas

RoboMarkets Asmeninis Kabinetas yra:

Balanso operacijos

RoboMarkets klientai gali įnešti lėšas į savo sąskaitas be jokių komisinių mokesčių, nes kompanija padengia visas išlaidas, susijusias su komisiniais mokesčiais. Be to, prekiautojai turi galimybę pervesti lėšas tarp bet kurių savo RoboMarkets sąskaitų be komisinių mokesčių. Taip pat, klientai už lėšų persivedimą iš savo RoboMarkets sąskaitų ir Piniginių du kartus per mėnesį nėra apmokestinami komisiniais mokesčiais.

SKAITYTI DAUGIAU

Asmeninė informacija

Informacija, kurią pateikėte registracijos metu, gali būti peržiūrėta ir redaguota Asmeninė informacija skiltyje. Norėdami užtikrinti aukštą jūsų informacijos ir lėšų saugumą, siūlome papildomą apsaugą SMS ir atsarginių kodų pagalba.

SKAITYTI DAUGIAU

Sąskaitos valdymas

Visiška visų persivedimų ir operacijų, atliktų prekybos sąskaitose jūsų Asmeniniame Kabinete kontrolė: sąskaitų atidarymas ir uždarymas, jūsų slaptažodžio ir sverto vertės pakeitimas, sandorių istorijos peržiūra ir kita.

SKAITYTI DAUGIAU

Viskas prekybai

"Atsisiuntimų centras" skiltyje galite pasirinkti vieną iš profesionalių prekybinių platformų ir ją atsisiųsti į savo kompiuterį ar išmanųjį telefoną.

Be to, RoboMarkets savo klientams suteikia "VPS serverio" paslaugą, padėsiančią gauti 24/7 prieigą prie nuotolinio RoboMarkets prekybos serverio. Norėdami tai padaryti, Asmeniniame Kabinete turite pateikti prašymą "Jūsų VPS 2.0 serveris" skiltyje.

9 dažniausiai užduodami klausimai:

01

Kaip galiu pakeisti savo Asmeninio Kabineto slaptažodį?

Jūsų Asmeniniame Kabinete, pasirinkite "Profilis" skiltį ir eikite į "Pakeisti Asmeninio Kabineto slaptažodį" puslapį. Norėdami pakeisti slaptažodį, turėsite įvesti savo dabartinį slaptažodį.

02

Ką turiu daryti, jei registracijos metu pateikiau netikslią informaciją?

Norėdami Narių zonoje pakeisti asmeninę informaciją, turite susisiekti su mūsų "Pagalba internetu".

03

Kaip pateikti užklausą?

Norėdami pateikti užklausą Klientų aptarnavimo centrui, užpildykite specialią formą jūsų Asmeniniame Kabinete "Pagalba" skiltyje nuėjus į “Pateikti užklausą” puslapį.

04

Kaip galiu patvirtinti savo banko kortelę?

Norėdami patvirtinti savo banko kortelę, pasirinkite "Lėšos" skiltį, eikite į savo Asmeninio Kabineto "Jūsų banko kortelės" puslapį ir sekdami instrukcijas įkelkite abiejų savo kortelės pusių nuotraukas.

05

Kaip galiu sužinoti apie partnerystės komisinius mokesčius?

Norėdami sužinoti apie partnerystės komisinius mokesčius, patikrinkite "Partnerystės komisinių mokesčių" skiltį. Informacija apie jūsų gaunamus komisinius mokesčius gali būti rasta "Komisiniai mokesčiai" skiltyje.

06

Kaip galiu pakeisti svertą?

Jūsų Asmeniniame Kabinete, pasirinkite skiltį “Sąskaitos” ir eikite į "Pakeisti sąskaitos svertą" puslapį. Svertas gali būti pakeistas tik tuomet, kai sąskaitoje nėra jokių atvirų pozicijų.

07

Kaip galiu atnaujinti savo Asmeninio Kabineto slaptažodį?

Jei savo Asmeninio Kabineto slaptažodį pamiršote, bet turite prieigą prie savo elektroninio pašto naudoto registracijos metu, paspauskite "Pamiršau slaptažodį". Jei savo elektroninio pašto pasiekti negalite, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo centru.

08

Kaip galiu pakeisti savo sąskaitos slaptažodį?

Jūsų Asmeniniame Kabinete, pasirinkite skiltį "Sąskaitos" ir eikite į "Pakeiskite sąskaitos slaptažodį" puslapį. Norėdami pakeisti savo slaptažodį, turite įvesti naują simbolių rinkinį ir jį patvirtinti.

09

Kaip galiu pakeisti savo telefono numerį?

Jei jūsų ankstesnis telefono numeris buvo patvirtintas ir vis dar turite prie šio telefono numerio prieigą, telefono numerį galite keisti skiltyje "SMS patvirtinimas". Jei ankstesnis telefono numeris nėra prieinamas šiuo metu, jį pakeisti galite tik susisiekę su Klientų aptarnavimo centru.