Pranešimas "Prekybos srautas užimtas" atsiranda, kai klientas siunčia naują orderį serveriui nesulaukęs atsakymo į praeitą užklausą. Paprastai toks pranešimas rodomas, kai yra trumpalaikis ryšio sutrikimas su prekybiniu serveriu, o klientas nesulaukė atsakymo iš serverio ir jo naujas orderis yra įtraukiamas į eilę kliento prekybos terminale.
Norėdami išspręsti šią problemą, restartuokite terminalą.
Ši žinutė praneša, jog jūsų sąskaitoje nepakanka maržos kiekio, kad atidaryti norimos apimties poziciją.
Norėdami išvengti žinutės gavimo, bandykite atlikti vieną iš šių veiksmų:
Norėdami tai atlikti, naudokite nemokamą Prekybos skaičiuoklę.
Formulė skirta apskaičiuoti maržą:
<Marža> = <Sutarties dydis> / <Svertas>
Išsamus pavyzdys kaip naudoti šią formulą parodytas atsakyme į "Kaip galiu apskaičiuoti maržą?"
1 punkto kiekvienam finansiniam instrumentui kaina skaičiuojama remiantis šia formule:
<1 punkto kaina> = (Sutartis * (Kaina + Vienas_Punktas)) - (Sutartis * Kaina)
kai:
Sutartis - sutarties dydis.
Kaina - dabartinis turto kainos pasiūlymas.
Vienas_Punktas – 1 punkto dydis.
Pavyzdys:
Mums reikia apskaičiuoti 1 punkto EURGBP pozicijai kainą.
Pozicijos tipas: ilgoji (Pirkti).
Pozicijos apimtis: 1 lotas (100,000 bazinės valiutos vienetų).
Dabartinė kaina: 0.8365.
Sąskaitos valiuta: USD.
<1 punkto kaina> = (100,000 * (0.8365 + 0.0001)) - (100,000 * 0.8365) = 10.00 GBP
Skirtumo tarp sąskaitos valiutos ir turto bazinės valiutos dėka, šį skaičių turite keisti į USD. Norėdami tai padaryti, padauginkite jį iš dabartinio GBPUSD kurso.
10.00 GBP * 1.5417 = 15.47 USD
Kainą 1 punkto pozicijoms bet kuriuo instrumentu galite apskaičiuoti naudodami mūsų Prekybos skaičiuoklę.
Demo sąskaita buvo sukurta tiek mažai žinių turintiems pradedantiesiems, tiek labiau patyrusiems prekiautojams.
Po mokymų arba išbandžius Demo sąskaitą, galite pradėti prekybą tikra sąskaita, tačiau tik tuomet jei esate susipažinę su visa rizika, susijusia su finansų rinkomis.
Keisdami sąskaitą į tikrą, pasirinkite remdamiesi anksčiau naudotos demo sąskaitos tipu. Prekybos sąlygos RoboMarkets demo ir tikros prekybos sąskaitose yra tokios:
Ši informacija yra prieinama "Kontraktų sąlygos" puslapyje.
Prieš tikrindami sąlygas, skirtas norimam finansiniam instrumentui, įsitikinkite, jog jūsų sąskaitos tipas rodomas lentelės viršuje.
Sandoriai uždaromi automatiškai gali būti dėl vienos iš šių priežasčių:
Diagramos prekybos terminale yra pateikiamos, remiantis Pirkimo (Bid) kaina, tačiau tik ilgosios (Pirkti) pozicijos yra uždaromos Pirkimo (Bid) kaina. Trumposios (Parduoti) pozicijos yra uždaromos Pardavimo (Ask) kaina.
To pasekoje, jūsų trumposios pozicijos bus uždarytos tokia kaina, kuri nėra rodoma diagramoje. Norint matyti ir Pardavimo (Ask) kainas diagramoje, turite diagramos nustatymuose įgalinti Pardavimo linijos (ang. Ask line) rodymą.
MetaTrader terminaluose tai padaryti galite „Diagramos“ -> „Nustatymai“.
Tai gali įvykti Buy Stop, Sell Stop ir Stop Loss sandoriams.
Kai šie sandoriai yra iššaukiami, sistema išsiunčia dabartine kaina vykdomą Rinkos sandorį. Jo kaina gali skirtis nuo skelbtos kainos.
Kiti laukiamų sandorių tipai (Buy Limit, Sell Limit ir Take Profit) dažniausiai vykdomi nurodyta kaina, tačiau kartais geresne kaina, jei tokia kaina, tuomet kai jie yra vykdomi, rinkoje egzistuoja.
Naudokite Prekybos skaičiuoklę, arba pasitelkę formulę maržą apskaičiuokite patys.
<Marža> = <Sutarties dydis> / <Svertas>
kai:
Sutarties dydis - sutarties apimtis bazine prekybos turto valiuta (pirma valiuta žymeklyje). 1 loto visoms valiutų poroms sandorio apimtis yra visuomet lygi 100,000 instrumento bazinės valiutos vienetų.
Svertas - sverto vertė.
Skaičiavimų pavyzdys:
Ilgąją 1 loto EURUSD poziciją atidarėte 1:20 sverto verte.
<Marža> = 100,000 / 20 = 5,000 EUR
Jei jūsų sąskaitos valiuta yra USD, o ne EUR, maržos sumą turite keisti į savo sąskaitos valiutą. Norėdami tai padaryti, jį padauginkite iš dabartinio EURUSD (1.2345) kurso.
<Marža> = 5,000 * 1.2345 = 6,172.50 USD
Ne, neįmanoma. Norėdami pakeisti bazinę paskyros valiutą turite susikurti naują paskyrą su reikiamais nustatymais.
Problemą išspręsti galite dviem būdais:
Viena iš „Nėra ryšio“ priežasčių yra blogas naudotojo interneto ryšis ar problemos su serveriu.
Rekomenduojami sprendimai:
Jei nei vienas iš aukščiau nurodytų žingsnių problemos neišsprendžia, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo centru.
Įsitikinkite, jog duomenys kurios įvedėte prisijungdami prie sąskaitos, yra teisingi:
Jei duomenys yra teisingi, tačiau vis tiek negalite prisijungti prie serverio, savo Asmeniniame Kabinete bandykite pakeisti prekybos sąskaitos slaptažodį ir bandykite dar kartą.
Jei tai nepadėjo, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo centru.
Minimali pirmojo įnašo suma visų tipų sąskaitoms yra 100 USD / EUR / GBP (arba lygiavertė suma kita valiuta).
Po to atliekamiems lėšų įnešimams jokie ribojimai netaikomi.
Mūsų konsultantas netrukus atsakys į jūsų klausimą.